- облаштовано доступність безбар'єрного та безперешкодного руху по прилеглій території ліцею та забезпечено безперешкодний доступ до будівлі; |
|
- забезпечено ресурсну кімнату; | |
- працює психолог, асистенти вчителів; | |
- забезпечено необхідними навчально-методичними та науково-дидактичними матеріалами; | |
- проводяться корекційно - розвиткові заняття; |
|
- ведеться тісна співпраця з працівниками Інклюзивно-ресурсного центру Верховинської селищної ради. |
3 метою активізації роботи з упровадження інклюзивного навчання, підвищення рівня професійної компетентності щодо навчання та виховання дітей з затримкою психічного розвитку фахівцем ІРЦ Н.Зуб'юк проведено методичне засідання з асистентами вчителів Ільцівського ліцею на тему : "Дитина з затримкою психічного розвитку в інклюзивному просторі". Учасники ознайомилися з особливостями дітей з ЗПР , їх психологічними і пізнавальними процесами, етапами та умовами розвитку. Обговорили актуальні питання дослідження та вирішення труднощів, з якими стикається у практичній діяльності асистент вчителя. Під час тренінгу основну увагу приділено практичним вправам : "Ярлики", "Фасилітатор", "Свічка". Наталія Зуб'юк також надала колегам пам'ятки щодо особливостей супроводу дітей з ЗПР. На зустрічі панувала ділова творча робоча атмосфера.